OnLogic Partner with ISMOsys

ISMOsys vertegenwoordigt de computersystemen van OnLogic in heel Europa en India.

Oosterhout, (26 januari, 2022) - OnLogic (www.onlogic.nl), wereldwijd fabrikant van industriële en robuuste computerhardwareoplossingen, heeft aangekondigd dat ze gaan samenwerken met ISMOsys (www.ismosys.com) om het bereik van hun portefeuille van computertoepassingen in heel Europa, India en daarbuiten uit te breiden.

ISMOsys zal de industriële, rugged, panel pc’s en servertoepassingen van OnLogic actief vertegenwoordigen, in heel Europa en India. Daardoor profiteert OnLogic van de expertise van ISMOsys op het gebied van het vertegenwoordigen van technologische pioniers in de regio. Daarnaast gaan zij OnLogic hardware aan ontwerpers, ingenieurs en projectmanagers aanbieden die zich voorbereiden op de toekomst.

"We zijn erg enthousiast over het uitbreiden van ons verkoopbereik met ISMOsys. Hun getalenteerde verkoopteam heeft een passie voor technologie. Hun consultatieve aanpak zal nieuwe klanten aanspreken die op zoek zijn naar toepassingen op de industriële pc en edge servermarkt," aldus Brett Mancini, OnLogic’s vice-president sales. "Ze zijn de ideale partner om OnLogic te vertegenwoordigen."

Nu OnLogic hardware deel uitmaakt van de ISMOsys-portefeuille geeft dat hun klanten de meerwaarde om elke technische uitdaging aan te pakken. ISMOsys zal OnLogic computertoepassingen onder de aandacht brengen bij hun klanten en ontwerppartners via hun lokaal, high-touch-model.

"OnLogic’s industriële computerhardware is een perfecte aanvulling op onze portefeuille. Zij bieden een robuust, betrouwbaar en zeer configureerbaar platform voor de creatie van een breed scala aan technologietoepassingen," aldus Roberto Blanco, directeur van ISMOsys. "Het industriële internet of things breidt zich steeds verder uit. OnLogic’s industriële gateways, endpoints en edge servers zijn precies de apparaten die onze klanten nodig hebben.”

Bezoek www.onlogic.nl en www.ismosys.com om meer te weten te komen over OnLogic en ISMOsys.

Over OnLogic:
OnLogic is een toonaangevende fabrikant van industriële computers die zeer configureerbare en oplossingsgerichte computers ontwikkelt voor betrouwbaarheid in het IoT en aan de Edge. OnLogic’s systemen presteren in ‘s werelds meest uitdagende omgevingen en helpen klanten wereldwijd om hun complexe technologische uitdagingen op te lossen, ongeacht de industrie waarin zij zich bevinden. OnLogic is opgericht in 2003 (toen nog “Logic Supply”) en heeft vestigingen in Nederland, de Verenigde Staten, Taiwan en Maleisië. OnLogic heeft meer dan 70.000 klanten wereldwijd geholpen om hun ideeën te realiseren. OnLogic computers zijn ontworpen om onder alle omstandigheden te presteren, worden op maat gemaakt en binnen enkele dagen geleverd. Ontdek meer op www.onlogic.com of op YouTube via www.youtube.com/onlogic.

Over ISMOsys:
ISMOsys (Integrated Sales Marketing Operations Systems) vertegenwoordigt andere bedrijven. Ze beschikken over regionale kantoren en zijn aanwezig in heel Europa en India. Het bedrijf bestaat uit experts op het gebied van commercie, verkoop en techniek. Het werd in april 2021 door Astute Electronics overgenomen. We vertegenwoordigen grote fabrikanten van halfgeleiders en elektronische componenten in heel Europa en bieden ongeëvenaarde ondersteuning aan OEM's, ontwerpbureaus en ingenieurs. We ondersteunen ontwikkelingen in ontwerp door het onderhouden van sterke relaties met zowel de fabrikant als de ontwerper. Onze samenwerking met toonaangevende distributeurs en industriepartners helpt ons de verkoop en inkomsten van partners waarmee we samenwerken te stimuleren.