VDC Award 2022

De prijs getuigt van OnLogic's inzet om klanten te helpen hun meest ingewikkelde technologische uitdagingen op te lossen met behulp van de geavanceerde computeroplossingen van het bedrijf.

Oosterhout, 20 juli 2022 - OnLogic, IoT-oplossingsprovider en toonaangevende fabrikant van industriële computerhardware, (www.onlogic.com), heeft een onderscheiding gekregen voor uitmuntende klanttevredenheid. Het bedrijf is tijdens VDC Research's jaarlijkse uitreiking van de IoT & Embedded Technology Vendor Satisfaction Awards uitgeroepen tot Gold Vendor.

De onderscheidingen worden toegekend op basis van feedback van deelnemers aan een enquête van VDC Research en hun directe ervaringen met hardwareproviders van IoT- en embedded technologie. OnLogic won de prijs in de categorie Systems & Servers. De overige categorieën waren Processors en Boards & Modules.

"We zijn vereerd met deze onderscheiding, vooral omdat deze gebaseerd is op directe feedback van klanten", zegt Brett Mancini, vice-president Sales bij OnLogic. "Het is onze missie als bedrijf om klanten te helpen hun technologische uitdagingen te overwinnen met behulp van onze industriële computeroplossingen, industriële partnerschappen en interne expertise. Deze onderscheiding laat zien dat het hele team van OnLogic volledig achter deze missie staat. Dank aan VDC voor deze eer en dank aan onze klanten voor hun voortdurende samenwerking en vertrouwen."

Selectieproces

De VDC Vendor Satisfaction Awards zijn toegekend op basis van de resultaten van beoordelingen van leveranciers in een wereldwijde enquête op het gebied van IoT en Embedded Engineering & Development die VDC Research in 2022 heeft gehouden. Tot de respondenten van deze enquête behoorden meer dan 700 besluitvormers op het gebied van project-/productmanagement en inkoop, zoals CTO's, engineering- en product managers, hardware engineers en software developers. Respondenten beoordelen alleen de tevredenheid over leveranciers bij wie ze computerhardware hebben aangeschaft voor hun meest recente project. Meer informatie over de onderscheidingen en de methodologie vind je op de website van VDC Research.

Over OnLogic:
OnLogic is een toonaangevende fabrikant van industriële computers die zeer configureerbare en oplossingsgerichte computers ontwikkelt voor betrouwbaarheid in het IoT en aan de Edge. OnLogic’s systemen presteren in ‘s werelds meest uitdagende omgevingen en helpen klanten wereldwijd om hun complexe technologische uitdagingen op te lossen, ongeacht de industrie waarin zij zich bevinden. OnLogic is opgericht in 2003 en heeft vestigingen in Nederland, de Verenigde Staten, Taiwan en Maleisië. OnLogic heeft meer dan 70.000 klanten wereldwijd geholpen om hun ideeën te realiseren. OnLogic computers zijn ontworpen om onder alle omstandigheden te presteren, worden op maat gemaakt en binnen enkele dagen geleverd. Ontdek meer op www.onlogic.nl/company of op YouTube via www.youtube.com/onlogic.