Tech Edge Video Series from OnLogic

De serie is recent in première gegaan op het OnLogic YouTube kanaal. Deze serie richt zich op nieuws en how-to’s gerelateerd aan edge computers en industriële IoT.

Oosterhout, Nederland (10 mei 2021) - Om veelgestelde vragen over technologie te beantwoorden en aandacht te besteden aan de problemen die specifiek bij de industriële computerhardware industrie horen, heeft OnLogic (www.onlogic.com/nl-nl/), industriële hardware fabrikant en IoT oplossingenprovider, een nieuwe videoserie gelanceerd genaamd Tech Edge. De serie bevat tech tips, industrienieuws, how-to’s en deep dives in alles van algemene connectiviteitsstandaarden en systeemmontage tot de nieuwste technologie van Intel®, AMD en OnLogic's software partners zoals Inductive Automation, IGEL en EdgeIQ.

"Ons doel met deze serie is om de conversaties en oplossingen van problemen die bij ons achter de schermen gebeuren te delen met een breder publiek. Men kan dan profiteren van de oplossingen die wij onze klanten aanbieden." zegt OnLogic’s Engineering Manager, Hans Brakeley. "De tech educatiewereld zit vol met informatie over consumenten-technologie, wat fantastisch is, maar voor industriële computergebruikers kan het moeilijk zijn om de informatie die ze echt nodig hebben, te vinden. Met Tech Edge willen we dit gat overbruggen en een informatiebron bieden aan engineers, projectmanagers en iedereen die IoT, Industrie 4.0 of edge computer oplossingen aan het bouwen is."

De eerste aflevering van de serie gaat over de technologie waarmee sommige fanless industriële computers gebouwd kunnen worden. In de Tech Edge video’s bespreekt de presentator gedetailleerde hardware illustraties, graphics en diagrammen om zodoende complexe concepten duidelijk en simpel te illustreren.

Andere beschikbare video’s in de serie zijn een video over de nieuwste Intel Atom®, Celeron® en Pentium® processors (voorheen bekend als Elkhart Lake), een 60 seconden breakdown van de PCIe connectiviteit standaard en een overview van de huidige staat van USB connectiviteit. Aankomende video’s gaan over DIN Rail montage, smart SCADA in een fabrieksomgeving en hoe Intel's NUC systemen gebruikt worden in industriële toepassingen.

Tech Edge is nu beschikbaar op het OnLogic YouTube kanaal via www.youtube.com/c/OnLogic/, waar kijkers zich kunnen abonneren, in de comments vragen kunnen stellen en suggesties kunnen doen voor nieuwe afleveringen.

About OnLogic
OnLogic is een toonaangevende industriële computerfabrikant die zeer configureerbare en oplossingsgerichte computers ontwikkelt voor betrouwbaarheid aan de IoT Edge. OnLogic’s systemen presteren in ‘s werelds meest uitdagende omgevingen en helpen klanten wereldwijd om hun complexe technologische uitdagingen op te lossen; ongeacht de industrie waarin zij zich bevinden. OnLogic maakt computers die zijn ontworpen voor duurzaamheid, gebouwd worden op bestelling en binnen enkele dagen worden geleverd. Dit alles door een direct-to-customer business model op basis van verticale integratie, een modulair productontwerp en de mogelijkheid alles eenvoudig online te configureren en bestellen. OnLogic is opgericht in 2003 (toen nog “Logic Supply”) en heeft vestigingen in Nederland, de Verenigde Staten, Taiwan en Maleisië. Lees meer over hoe OnLogic meer dan 70.000 klanten wereldwijd helpt om hun ideeën tot realiteit te maken op www.onlogic.com/nl-nl/ of op Twitter @OnLogic.

cas.dewit@onlogic.com