OnLogic AMD ML100G-41 and Intel ML100G-53

De nieuwste evolutie van OnLogic’s populaire fanless ML100 serie. De ML100G-53 en ML100G-41 zijn uitgerust met Intel® en AMD processors.

Oosterhout, Nederland (9 november, 2021) - OnLogic (www.onlogic.nl), IoT hardware fabrikant en solution provider, introduceert twee nieuwe toevoegingen aan hun populaire ML100 serie van compacte fanless computers. De ML100G-53 en de ML100G-41 zijn gebaseerd op de embedded processing platforms van Intel en AMD. Ze zijn tot stand gekomen door OnLogic’s jarenlange ervaring in het bouwen van zeer betrouwbare, passief gekoelde computers bestemd voor de industriële-, IoT- en edge-computermarkt.

“De prestaties die deze nieuwe processors kunnen bieden in dit formaat NUC en mini-pc zijn ongelofelijk,” zegt JP Ishaq, OnLogic’s Product Development Manager. “De ML100 serie is letterlijk een passende oplossing voor onze klanten die een krachtige computer willen integreren in industriële omgevingen met weinig ruimte. Naast onze Hardshell™ fanless technologie voor de afvoer van warmte en de hoge betrouwbaarheid van de systemen, bieden de nieuwste toevoegingen aan onze ML100 serie ook meer flexibiliteit voor onze klanten. Het geeft hen de mogelijkheid om de ideale processor te kiezen voor hun toepassing.”

ML100G-53: 11e Gen Intel prestaties. NUC-formaat.

De ML100G-53 kan worden uitgerust met Dual-Core processors, zoals de Intel® Celeron® 6305E of Core™ i3-1115G4, of een Quad-Core CPU, zoals de i5-1135G7 of i7-1165G7 -voorheen allemaal bekend als Tiger Lake. De M100G-53 is geschikt voor veeleisende computertoepassingen in IoT, AI en voor flexibel multitasken. Hij biedt indrukwekkende grafische mogelijkheden dankzij Intel's nieuwe Iris® Xe Graphics engine, welke beschikbaar zijn op de i5 en i7 modellen. Ook ondersteunen ze tot 32GB aan dual channel DDR4 geheugen. Allemaal voorzien van onboard TPM-beveiliging.

ML100G-41: AMD Ryzen 4000 kracht aan de Edge.

De ML100G-41 is heeft de AMD Ryzen 4000 Serie CPU’s aan boord, met eveneens indrukwekkende prestaties voor grafisch intensieve toepassingen en multitasking. Het systeem kan worden uitgerust met de AMD Ryzen 3 4300U (Quad-Core) of Ryzen 7 4800U (Octa-Core) processors en heeft onboard AMD Radeon™ graphics en tot 32GB aan dual channel DDR4 geheugen.

Connectiviteit en display mogelijkheden

De nieuwe ML100 systemen kunnen worden ingezet in uitdagende omgevingen. Ze bieden ondersteuning voor vier onafhankelijke schermen, hebben zes USB-poorten, flexibele opslagmogelijkheden, meerdere bevestigingsopties en optionele COM en DIO poorten voor het verbinden met een breed scala aan systemen.

I/O voorzijde:

• 2 USB 3.2 Gen 2 Type-C poorten
  • 2 USB 3.2 Gen 2 Type-A poorten
  • 1 Audio jack (Mic-in, Line-out)
  • Aan/uit Knop

I/O achterzijde:

• 1 Display poort
  • 1 HDMI poort
  • 1 2.5 GbE LAN poort
  • 1 GbE LAN poort
  • 2 USB 2.0 poorten

Geheugen & opslag:

• Tot 32GB DDR4 3200 Geheugen
  • M.2 SATA of NVMe SSD

Extra opties:

• 1 M.2 2230 E-Key slot
  • 1 COM poort (RS-232/422/485)
  • 8 Optical Isolated DIO (4 DI, 4 DO)

Dimensies (BxHxL): 142 x 62 x 107 mm

Bevestigingsopties: Muur, VESA, DIN

Certificaten: CE, FCC, RoHS, REACH

Beide nieuwe ML100 modellen zijn nu beschikbaar voor online configuratie en te bestellen op OnLogic.com.

ML100G-53 Industriële Fanless Intel 11th Gen Tiger Lake NUC: www.onlogic.com/nl-nl/ml100g-53/

ML100G-41 Industriële Fanless AMD Ryzen 4000 Compact Computer: www.onlogic.com/nl-nl/ml100g-41/

About OnLogic:
OnLogic is a global industrial computer manufacturer who designs highly-configurable, solution-focused computers engineered for reliability at the IoT edge. Their systems operate in the world’s harshest environments, empowering customers to solve their most complex computing challenges, no matter their industry. Founded in 2003 as Logic Supply, the company has offices in the U.S., the Netherlands, Taiwan and Malaysia. OnLogic has helped more than 70,000 customers worldwide advance their ideas with computers that are designed to last, built to order and delivered in days. Learn more at www.onlogic.com or on YouTube at www.youtube.com/onlogic.